(27 september)

Beauty skulle fått ungar i fredags men fick inga, hon har troligen kvar ungar i magen och om hon inte opereras så kommer hon dö. Operationen kommer kosta 3500 och det är inte säkert att hon klarar sig. Det är ju inte jag som äger henne, men ägaren har inte 3500 kr och jag förstår, skulle heller inte opererat. Men finaste lilla Beauty, min fina älskling. Hon får inte dö...

Det är en sorgensdag idag, Elof avlivades oxå idag. R.I.P.

Nä nu får det vara slut med deppatkakor här, bäst att ta ett bad och läsa något och bli på bättre humör. Har ju mina 3 älsklingshamstrar och 2 dvärgisar påväg :)


Kommentarer
Postat av: paulina

Hej!

Har du någon mejladress man kan nå dig på? :)

Jag har lite frågor om hamsteruppfödning ;)



Kram /paulina :)

2011-09-28 @ 19:37:37
Postat av: Anonym

Hejsan Alicia!

Vem är Elof?

Synd det dära med Beauty :( Och vad kul med dvärghamstrar. Ska du ha 2 honor? Vad ska dom heta :D



Kramar från Alexandra :)

2011-09-29 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0