(29 september)

Satte ut kontroller som jag skulle i morse. Hade en rätt vanlig dag i skolan :)
Efter skolan bestämde jag mig verkligen för att städa rummet. Tog 1-1,5 timme att göra. Förståeligt tycker jag då jag inte har städat mitt rum på en månad!! Tvättade även lite tvätt. Duktig flicka jag är!

Sen cyklade jag till Erica och var med henne en stund innan hon skulle träna.
Nu ska jag snart plugga matte, tänker göra klart röda kursen (den svåra som behövs om man satsar på vg-mvg) och göra b-delen när det är matte prov imorgon också. Man får göra den på måndag, men komemr säkert glömt hälften över helgen. Lika bra att ta allt i ett!

Sen plugga lite spanish.

Erica och några andra i min klass geekar typ The Sims på fb. Så erica och jag testade att spela riktiga the sims, hehe. Men det är så kul att använda alla möjliga fusk, vi gjorde en kille med barn så han födde en flicka någon minut senare som sedan en minut var 9 år xD Och döda brevbäraren med flugor... Mohahhahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0