(30 september)

Har fortfarande ont i axeln och har ett märke sen i lördags när Olle tog ner mig på marken :(
Alltså jag är så duktig på självförsvar! Ni ska bara veta, jag bah shing zhang ajjaaa! Fast idag så gjorde jag illa mitt knä när jag shing zhangade med Olle och så svullnade mitt knä upp och det gjorde ont att gå i supertajta jeans! :(

Dessa jeans hade jag idag.

Erica har haft min mobil typ hela dagen för hons pelar word feud på den. Hon addar också en massa random personer så jag spelar mot typ 25 pers just nu :O Hade ju matte prov idag, erica blev klar tidigare och gick ut ur klassrummet med min mobil och tog foto på oskar N utan mössa eller keps! :O Helt galet...


Har natuligt hår idag, eller jag fönade det så halvlockigt bara. Så duktig jag är! Guldstjärnan går till mig idag :D


Jaja... Dags att dra sig mot stallet snart då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0