(4 september)

fanny om (3 september):

hahaha jag o natta såg oxå sånnadär stjärnor som åkte, vi bah KOLLA ETT UFO!
Svar: Svarar här eftersom att jag nu i efterhand fick veta att det är sateliter, hahahaha :p

Jag måste säga att jag inte gillar björn borg trosor. Jag får alltid skavsår av dem.. Har 3 par och nä jag gillar dem inte..

Nu har jag inte direkt dessa par trosor.
Gillar inte heller new body trosorna, de är lite likadana och är inte sköna tycker jag. Alla tycker dem är så sköna, men jag gillar mer "slappa trosor" :D

New body trosor. Deras strumpor är däremot av mycket bra kvalité!


Sånna trosor är sköna.

Hehe roligt inlägg, blev ett trosinlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0