(5 september)

Idag på lunchrasten så skippade erica och jag skollunchen och åkte till bollmoraberg och solade solarium. Ja, det är nog bara Erica och jag som kommer på en sån idé ens.. Men men, vi vill ha en liten bränna iaf tills imorn när det är skolfoto.
Sen köpte vi en korv och åkte till skolan igen.




Innan solningen

Vi solade i 20 min. Som alltid så tycker jag att det är utråkigt att ligga där inne. Vill bara att det ska ta sluuuuut!


Efter

Det syntes inte så mycket i ansiktet. Men på kroppen syntes det desto mer ;)

Sen åkte vi hem till Erica och hon tackade alla "grattis" som hon fått på fb. Sen blablabla. Juste jag ville träna infmör spex fotot imorn, Erica och jag ska ju ligga framför klassen i kanten och dela lakan. Jag ville veta hur jag skulle ligga. Kankse lite mobbat, men nu vet vi! :)

Haha, ja på ett ungefär så. :)

Tittade på när 9b fotade sig idag (jag kan ha gått från syslöjden 30 min tidigare :D)
De hade filmtema. De var rätt bra utklädda. Var rätt roligt att titta på :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Har erica blogg??

2011-09-05 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0