(5 september)

Ni som läst min blogg under en längre tid vet att jag har en förkärlek till mörker. Jag gillar att gå ute i skogen när det är kolsvart. Lite mobbat men när man först kommer in i skogen är det helt svart, då är man lite rädd av sig. Men man får en härlig kick av det! Efter ett tag vänjer sig ögonen i mörknet och det är som man är på en helt annan plats. Det är spännande, mysigt, inte alls läskigt utan bara underbart att gå utan ficklampa i mörknet i skogen....
Var nyss ute med hundarna i mörknet. fick tvinga upp dem i skogen då dem är rätt mörkrädda av sig..

Scary, nä.

Måste måla naglarna, ge hamstrarna mat, fixa kläder inför imorn och jag skulle pluggat matte... Suck. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0