(6 september)

Tisdag: Alicias matlagningdag.
Vi har så i vår familj, alla har en varsin matlagningdag. Så jag är värsta proffset på matlagning ;)

Idag ska jag laga en ytterst enkel maträtt. Bara fiskfriletter med potatis :)

Efter maten så ska jag bara för skojs skull hoppa lite agility hinder med hundarna för att sedan sätta sig in i jobbig matte!





Måste träna att hoppa med något djur inför söndag iaf :) På fredag så tänker jag nog sätta upp lite trähinder i skogen och hoppa dem, stockar, diken. Allt för att förbereda mig inför ponny cups passet på söndag! Har inte hoppat sen i juni.

Nu ska jag laga till lite fisk så jag kan bli smart nu när jag sak plugga, ha det mycket bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0