(6 september)

Kan göra sanningar om mig:

*Jag har aldrig färgat, tonat eller slingat håret.

*När jag var liten hittade jag en sten som såg ut som ett dinosaurie ägg. Jag trodde det var ett. Så jag satt och ruvade på det ett par dagar. Men sen kom jag på att tänkt om det är en köttätande dinosaurie! Då gömde jag stenen bakom bokhyllan.


*Mina favorit godisar var förut lakrits fiskar, men sen fick jag en hel påse av dem och tröttnade...


*Jag gjorde när jag var liten en gång ett fint bo i en burk åt en ödla som jag hittat och döpt till Kim. Jag la Kim i burken och stängde locket. Var dock inte tillräckligt smart för att göra lufthål. Dagen efter var Kim död. Blev då rädd att jag sprang runt på tomten i flera timmar och letade efter en ny ödla. Hittade en likadan ödla som jag döpte till Kim och sa inget till mina föräldrar... Kim rymde sen.


*Jag brukar ett par gånger i veckan på natten slå ner min lampa från nattduksbordet.

*När jag var 4 år så bad min lillasyster (hon var 2) att bita henne i rumpan. Jag bet henne då väldigt hårt i rumpan så hon började gråta...

* I tvåan var jag tillsammans med 8 killar samtidigt (värsta playern)

*En gång glömde jag ett äpple i mitt rum. Så en bananfluga la ägg i det så det blev miljoner banan flugor i mitt rum. Sen förflyttade dem sig till hela huset.... mohahha.


Kommentarer
Postat av: Moa

Bita-på-rumpan saken är lika jävla kul varje gång du berättar den!!!!! Men vrf ville hon att du skulle bita henne på rumpan? x)

2011-09-07 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0