(8 september)

I musiken så ska vi bilda band och spela upp en låt om några veckor. Jag är med Erica, jag sjunger och hon spelar piano. Vi valde låten "Wonderwall"


En bra låt, den är gammal men jag tycker att den är bra pga av det. Om den låten skrevs i nutid så tror jag typ att den skulle bli känd ändå.
Har lyssnat lite grann på den och nynnat till den. Har en video när jag sjunger med i låten, lägger kanske upp den sen.
Imorn ska jag nog till skolan, är bättre nu! (y)
Har ingen passande bild. Så lägger bara upp en random bild

Det var ju helt mobbat... Vi åkte till någon Nikelodeon grej för att träffa Ulrik den 5 november 2010. Jag dansade med rosa peruk :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0