(11 september)

Kan lägga upp lite bilder som Caroline K lagt upp på facebook på mig och Rasmus nu ;)




Alltid den där minen alltså! haha alltid närmjag är koncentrerad gör jag så xD

Rasmus kan bli riktigt fin, bara man vill så går det.


Russ kan vara fina :)



Det var ju första gången han hoppade efter sommaren. Man ser hur han får bättre och bättre hoppteknik på de 3 första bilderna.

Okej så himla farligt var det nog ändå inte med min hopstil idag. På denna bild så är jag inte överdrivet liggandes på halsen.

Och så svänger vi!




Lite efterbliven blick

Det var bilderna från Caroline. Men chicken fotade med Johanssons kamera (kallar den det), bettan fotade med sin kamera, emelie fotade och filmade med sin nya grymma systemkamera och tror Sofia fotade lite med sin kamera på läktaren. Jag har fotoögon (jag ser aaaalla fotografer i alla vrår, mohahha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0