(9 september)

Idag gjorde vi pasta carbonara i hemskunskapen, lägger upp bilder i ikväll på den fina maten!
Sen blabla, matte, sexualkunskap, svenska, blabla... Juste vi får typ inte ha baksmälla som vårt spexfoto längre! man får inta ha ölflaskor med och man måste ju ha kläder på sig. Sjukt dåligt! Vi hade typ inga förslag på spex foton så helt plötsligt bestämde några killar att vi ska ha tema Donken. Alla ska typ äta hamburgare, vara feta m.m. Jag är inte så pepp på förslaget, men aja. Det är bara ett spex foto.


Spanska lektionen var jobbig då jag är sur på rätt många killar där då de skrev saker i vår gästbok på vår hemsida som "vi har ont om pengar denna månad, kan vi få köpa en hamster och steka den?" "Ber om ursäkt för min son som skrev det där tidigare, han är lite dum. Fast hans idé var inte så tokig, kanske man ska steka en hamster"... Sjukt omoget.
Eller igår chattade jag med David och han var inte en av de som skrev och Oskar pratade med mig idag och sa att det heller inte var han. Så dem är jag inte irreterade på, Men vi fick klagomål på hemsidan pga av dem!
För er som inte visste så har jag en uppfödning vid namn Goldenhamsters med Erica, vi har haft det i ett och ett halft år.


Länk här: http://goldenhamsters.se

2000 personer har sett den sidan, men vi fick många besökare när vi var med i Kp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0