(9 september)

Den 30 oktober ska jag ställa ut min guldhamster Tom igen. Det är dubbelutställning, det betyder att man kan ställa ut två gånger. Alltså två gånger i standard och två gånger i pet så har man tur kan ens hamster få 2 cert under dagen eller AAA två gånger. Om Tom får AAA i båda omgångarna kommer han kunna få en titel som heter Internationell Grand Guldpet.
 



Youre my wonderwAalll.... Lysnnar sönder låten för att få in den i huvudet.

På tisdag har jag skolfoto!


Hemma taget skolfoto, hihi.

Man ska väl säga att man tycker att man ser bra ut precis som man är. Men får jag klaga lite så vill jag se lite äldre ut tack... Vill inte se ut som en tolvåring när jag är 15. Jag vill inte att folk ska gissa på att min lillasyster är äldre än mig när det är tvärtom. Det är 2 år mellan oss och folk tror hon är äldre än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0