(9 september)

Kan visa bilder från hemkunspaen idag:

Fett läskigt, men skulle hälla ner äggulan och blanda själv :s Spagetti carbonara är det.

Elenis sallad.

Jag är så duktig på att vika servetter!


Fick inte tag på Eleni så jag red ut utan henne. Innan så gick jag ut med hundarna och satte upp 3 småhinder.





Jag red inte någon dressyr idag! Jag ville bara att han och jag skulle ha kul tsm. Jag hoppade en massa diken. I början skulle han som vanligt gå ner i diket och dricka i en miljon år. Sen så vände det och han hoppade jätte stort över alla diken och galopperade stort iväg efter när man kom ur balans, bushäst.
Hoppade stockar och andra grejer. MH blev jätte taggad och hoppade väldigt stort över allt och galopperade väldigt fort efter, jag kunde inte få stopp på honom. Kände verkligen att jag var som en liten bananfluga på honom då. Sen taggade jag upp honom genom att ha korta tyglar och tagga honom jätte mycket i skritten för att sedan fatta galopp och galoppera fooort!
Hade verkligen jätte roligt med honom idag. han tyckte också att det var roligt, det märktes verkligen :) Han slapp dressyrarbete.

Han fick komma ut i skogen bara :)

Träffade i början på två rådjur som vägrade flytta på sig. Som tur var så bryr sig inte Mh om små rådjur. Men de var irreterande eftersom att de stod på stigen som jag skulle gå på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0