Lite sådär random inlägg (2 september)

Ja, lite smått och gott inlägg.

Kommer ni ihåg dem här vita bär grejerna som ploppade när man gick på dem? Jag hittade sånna idag och jag roas fortfarande av deras ploppande ;)



En annan sak som jag också hittade idag var nypon. Plockade ett och kom på att när jag var liten så brukade alla springa omkring med delade nypon och kasta på varandra eftersom de innehåller klipulver. Öppnade ett nypon, och det stämmer ju fakitkst. Det är klipulver i nypon.


På musiken igår så spelade vår musiklärare upp tips på låtar som man kunde ta. En av låtarna är en ganska skön låt att bara lyssna till. Det är en gammal låt som är mysig att lyssna på när man bloggar.
Wonderwall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0