Spex foto, bestämt (2 september)

Spex foto
Vi har nu bestämt vad vi ska ha som spex foto.
Baksmällan 3
Alla ska ha en hemsk baksmälla. Typ alla ska stå i trosor, bh, kalsonger med lakan omkring sig. Vissa ska det se ut som om de är nakna. Flaskor ska stå lite överallt. Tjejerna ska ha utsmetat smink, morgonfrilla m.m.
Jag och Erica ska sitta längst fram och dela ett lakan (det ska se ut som vi är nakna) och troligen så ska Jocke ligga emellan oss. Vi ska titta på varandra som "Wtf? Vem är du? Hur hamnade jag här?"
Vi ska försöka få allt att vara vitt.
Våra lärare vill inte ens vara med på fotot :O
Blir ju lite som det här:


På tisdag ska vi ta skolfoto. Sen direkt efter ska vi ta spexfoto. Det är på morgponen. Haha jag lovar att det typ kommer vara friendsfoto samma dag också..

Nu ska jag till stallet och rida ett riktigt ridpass på MH!


Kommentarer
Postat av: Clara

Du får visa bilden sen!:D

2011-09-02 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0