(1 augusti)

Idag så hittade jag ett marsvin död i sin bur, Alvar hette han. Dödsorsaken är okänd, men troligen en hjärnblödning eller något med hjärtat. Mådde så illa efter, fick jättestor skuldkänslor. Började gråta jättemycket och då kände jag att jag verkligen inte ville vara ensam hemma, jag var ju tvungen att lägga honom i en påse och sen in i frysen (ifall ägarna vill ha hans kropp och begrava), att ta i ett dött marsvin är hemskt. Sen efter det mådde jag så illa att jag trodde att jag skulle spy.
Då gick jag och tröstbakade släta bullar...
Har sen städat 6 burar, sopat jättemycket i 3 timmar. Nu måste jag packa inför SM också, klockan är halv tolv och jag ska upp vid typ sex imorgon. Måste skynda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0