(1 augusti)

Jag har blivit jättesugen på att skaffa campbells, det är en art av dvärghamstrar. Så himla fina, tycker att deras röda ögon är skitläckra, förut tyckte jag att det var fult men inte längre! Riktigt fint med röda ögon på campbells!
Lånar bilden från google, den åt höger är den finaste färgen tycker jag. En sån vill jag sååå gärna ha! Hon som födde upp Tingeling föder upp campbells i den färgen, haha och vad jag är festad att tinga någon av hennes... Men först och främst ska jag väl börja gymnasiet och se om jag har tiden för att skaffa två campbells. Kommer ju då ha 5 burar, som jag hade förutnär Tingeling levde, jag hade till och med 6 när Ella levde men det blev lite för mycket.
Så såg det ut, nu ser det ut såhär:
Lite mer ordning och reda. Men just nu har jasg bara 3 egna hamsterburar däruppe, det är dem genomskinliga lådorna.
 
Juste, Fideli har fött alla sina ungar nu, så nu är den största faran över, *pustar ut* Självklart kan dem få mjölkstockning, men det är ju inte världens fara om någon av dem får det, ungarna har ju två mammor att få mjölk ifrån.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag bara undrar, har du kvar Eternity och Tom? Kan du blogga lite om dom också?

2012-08-04 @ 10:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0