(17 augustI)

I tisdags shoppade jag med Erica, Kimberley och Angelica. Vart lite besviken på att det inte fanns alls mycket fina kläder, nu när jag väl har pengar så finns det inga fina kläder :( Jag köpte i alla fall ett till par jeans från salt, har ett svart par därifrån som jag ääälskar! Köpte nu ett ljusblått par, de är lite lägre i midjan men sitter som smäck!
Jag gillar svarta jeans mer, men man behöver ju jeans i lite olika färger, annars kan ju folk tro att man har samma jeans hela tiden :P
Jag köpte även en tröja, bara för att jag behövde köpa en tröja Är egentligen inte nöjd, men den är väl helt okej. Köpte den på Cubus.
Jag köpte även 2 nagellack på cubus, ska försöka komma ihåg att måla naglarna lite då och då ;)
Och sen köpte jag en sak som jag ångrar, en body spash på Hollister.
Jag använder ju inte parfym eftersom jag väldigt dåligt av parfym, blir så himla illamående av parfym. Den här doften fick  mig att må riktigt illa efter ett tag, så jag gav den till min syster istället.
 
Här är lite bilder från shoppingturen också :)
 
Steeekare
Wops? Vi råkade gå igenom Ung 08, haha ;)
Egofoton i provhytten, alltid...
Gillar att  gå utan mascara, det känns så bra och jag tycker att det kan vara snyggt också.
 
Visst har jag förändrats ändå på 2 år? Såhär såg jag ut för två år sedan när jag tog ett egofoto i en provhytt:
Liten och spinkig var jag då ;P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Bara för att tipsa dig lite är det meningen att man ska ta sprayen från Hollister efter att man har duschat :) Har själv just den och tyckte den luktade väldigt starkt innan jag fattade vad jag skulle använda den till, för lukten går halvt bort efter ett tag :) det är alltså ingen parfym om man säger så ;)

2012-08-18 @ 00:29:43
URL: http://klaralavah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0