(17 augusti)

Shit, jag börjar gymnasiet på måndag! Jag är faktiskt inte alls så nervös, jag tycker att det ska bli kul att få träffa lite nya människor.
Jag tänker bara vara mig själv på gymnasiet, så som jag alltid varit. Men ett mål är att försöka behandla alla lika bra, vara snäll och trevlig mot alla även om de är otrevliga mot mig. Ärlig vill jag också vara, inte någon falsk person med baktankar om allt.
Ska inte använda mascara, utan bara lite ögonbrynspenna. Ska försöka vara rätt naturlig, vill inte ha någon fjortisstämpel. I sjuan så hade jag en fjortisperiod, och en del av mina förra klasskamrater har typ aldrig släppt det?
 
Sådär ser jag inte ut längre, sminkar mig inte i en halvtimme på morgonen och fixar håret i en halvtimme. Liiite mer normal är jag nu ;)
 
Är nyfiken på vilka som ska börja i min klass :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0