(18 augusti)

Kom och tänka på en sak som jag fick reda på för några veckor sedan, blir lika arg nu när jag tänker på det. Som de flesta vet så blev ju Kristin Stewart och Robert Pattinson tillsammans när de spalde Bella och Edward i Twilight. De höll ju ihop rätt länge, men så för några veckor sen så var Kristin otrogen, mot Robert :O Jag blir så arg, hur kan man vara otrogen mot en sån snygg kille? Fast iof, han har på sistta tiden blivit rätt ful, se skillnaden bara:
Skiiiitsnygg i Twilight!
Nu ser han ut så, njaa jag gillade nog hans utseende mer när han spelade Edward ;)
 
Haha, jag låter jättytlig. Men jag har aldrig träffat något av dem, och går man efter bilder så tycker jag att Robert ser väldigt mycket mer trevlig ut än Kristin. Jag har alltid mer varit team Edward (haha låter så töntigt), har aldrig tyckt om Jakob i böckerna ens, magrutor är inte allt.
 
För att byta samtalsämne lite grann, så tänkte jag beskriva hur min dröm kille ska vara.
 
Personlighet
Snäll, omtänksam men inte för mycket så att han blir mesig. Kunna ringa mig, för jag har fobi för att ringa personer :P Inte vara för på, helst så ska han inte vilja kramas alldeles för mycket för jag tycker  inte om att kramas. Ska tycka om att titta på film, gå på promenader och såvidare mer än att vara ute på fest hela tiden. han får absolut inte röka (äcklig andedräkt)! Trevlig och social, och så ska han kunna respektera att jag älskar djur, han ska inte tycka att jag är töntig för att jag har 10 hamstrar.
 
Utseende
Lite pojkaktigt utseende, gärna blond eller ljusbrunette. Han ska ha kort hår, men ändå lite längre fast kort hår om ni förstår. Lite magrutor, alltså inte jättetydligt, och lite muskler såklart men inte för mycket. Snälla  ögon, eller själva han ska se snäll ut. 175-180 cm lång helst. Snygga händer, alltså inga små pojkaktiga händer som är lika stora som mina, och han ska helst inte bita på naglarna.han ska helst inte ha hår på bröstet, blir lite äcklad av hår faktiskt...
Jeremy i vampire diaries tycker jag är snygg, han är min stil. fast jag skulle inte vilja vara tillsammans med honom, för han är för snygg. Skulle inte vilja ah en kille som stämde in på mitt drömutseende, då skulle jag känna attt jag inte var värd honom.
Och Måns Zelmerlöv, han är ju bara för söt :)
 
En kille som andra tycker är snygg, men som jag tycker är motbjudande, det är Damon i vampire diaries.
Kanske kan förstå att en del tycker att han är snygg, men jag tycker inte om honom...
 
Och så den här killen i sex and the city:
Nä, han tilltalar mig inte...
 
Någon kille som känner sig träffad xD Nä skämta bara, hade rätt höga krav. Men som jag sagt, jag vill inte ha en kille som stämmer in på allt för då kommer jag känna att jag inte är värd honom. Men en del krav är viktigare än andra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0