(18 augusti)

19 och 21 dagar är dem idag, så de fick springa i lekhagen för första gången idag. Alla tyckte att det var sååå spännande och kul, men utmattande.
Det där är Tequila, min favorittjej. Hon klättrar självmant upp i handen och är så mysig, hon är väldigt lik sin mor.
Ett steg upp i handen tog Lillefjant, sen sprang han iväg.
Lillefjant testar på breakdance!
 
Mina favoriter nu är Lillefjant och Tequila. Lilelfjant är den lugnaste, han ser så oskyldig och snäll ut när man bär honom. Han har aldrig varit rädd för att bli uppbärd, han är jättesnäll mot sina småkusiner också. Tequila gillar jag för att hon är lite mystisk, hon är inte som de andra. Hon är nyfiken, och speciell. Hon blundar om man kliar henne bakom ögonen :) Juste, hon klänger sig också fast runt fingrarna som en kines, precis som sin mamma Fideli.
Tequila
 
Fideli, rätt lika va? ;)
Mammorna
Städade buren för andra gången idag, även fast jag har mycket spån i buren blir det smutsigt snabbt.
Här är den viktiga maskoten i buren! Haha, jag vet inte riktigt varför jag alltid har den liggandes i buren. Den där lilla apan har legat i mina vintervitas burar jättelänge,  inte för jag kommer ihåg hur den kom dit, nu är det bara en självklarhet att lillapan ska vara i buren :) Det är den där lilla apan i Tarzan.
En smak för alla, fattas bara en mandarin :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0