(19 augusti)

Hade en liten sporre igår för att få mig att städa, sa till mig själv att när Alicia, Lisan, Antilopen, Apa städat klart, jamen då får hon gå och köpa ballerina kladdkaka och doppa i mjölk. Efter 4 timmar var jag klar och gick hela vägen till vivo helt själv med 25 kronor i fickan, går till kakavdelningen för att ta ballerina kladdkaka, och självklart så fanns det ju inte ballerina kladdkaka :( Blir ledsen, men väljer att köpa ballerina choco istället. Det roliga med det var ju att ballerina choco var ballerina kladdkaka, men i en annan form och namn bara :D Jag tror att de ville ha sin berömda ballerina form på kakorna, så de bytte form och namn på dem.
 
De smakar exakt likadant i alla fall, vilket var tur annars hade jag nog satt mig och skrivit ett argt brev till ballerina och klagat på att de slutat sälja ballerina kladdkaka som är mina favoritkakor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0