(19 augusti)

Har chillat, idag, verkligen bara chillat. Var jätteskönt, länge sedan jag bara kunnat ligga och göra i princip ingenting på en dag. Har behövt sommarjobba, vara i stallet, vart med kompisar och så.
Det coolaste idag är ju att jag vaknade av mig själv nio idag, det är riktigt megacoolt faktiskt. Om jag inte sätter klockan så sover jag till 13, och man man vill ju inte sova bort dagen ;)
Tittade på discovery channel i flera timmar, något maraton som hete "Rivers monsters", lite intressant faktiskt.
 
Kan vara lite kul att få lite omväxling på sitt tv-tittade. Och sen lär man sig en hel del saker på naturprogram. Idag lärde jag mig om en fisk som är besläktad med pirayan, fisken hette pacu och lever i sydamerika. Några männiksor släppte ner några pacu fiskar i Australien för 15 år sedan och det var inte bra. pacu fisken blev mycket större i australien. pacu fisken är egentligen en växtätare, har alltid varit det. Men i australien förändrades den och blev även köttätare, den började attackera människor till och med. Människor ska alltså inte leka med naturen, farligt farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0