20 augisti

Jag tycker nog om min nya skola, den verkar riktigt bra. Och min klass verkar bra, ingen som är stökig eller så hittils. De flesta i min klass verkar väldigt trevliga, sociala och snälla. Tror att det kan bli riktigt bra det här! Fast jag är lite nervös inför en mattediagnos på torsdag, lärarna vill se vad vi kan i matte :O Men dessa 3 närmaste veckor kommer vara rätt lugna, vi ska komma in i rutiner och veta vad case är, för dem jobbar på ett speciellt sätt där som heter case. Någon gång av dessa veckor ska alla ettor och lärare sova över på barnens ö, tror att det kan bli riktigt kul :D
Idag var vi bara i skolan 1,5 timme, men jag fick bra intryck av det mesta. Imorgon blir det heldag, 08:30-16:00   -.-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0