(20 augusti)

Somnade klockan 22 igår, så jag fick 9 timmars sömn idag. Det gjorde susen, har aldrig vaknat 07:30 och varit typ pigg. Behövde dricka äckligt kaffe! (y)
Nu till en tråkig sak, Tomas andas konstigt nu. Väldigt fort, med mina erfarenheter av hamstrar så är det inte bra alls. Han håller troligen på och dör :'( Har försökt få i honom lite critical care, men jag var rädd att han skulle få det för svårt att andas om han tuggade så jag slutade. Vet inte vad jag ska göra... Att åka in akut till en veterinär kostar några tusen kronor, och jag är inte ägaren. Måste ju först kontakta ägaren, och i det här fallet tror jag inte att veterinären kan göra något heller. Om han avlivas, då skulle säkert ägarna vara skyldiga mig 4000 och de får inte ens tillbaka Tomas, tror inte att många skulle komma bara för att lämna 4000 kr då.. Får säga till Tomas att kämpa nu!!
Tomas till vänster.
 
Fan, att det skulle hända idag. Jag kan ju inte stanna hemma från skolan idag för hans skull, första dagen på gymnasiet ju :/ Kommer säkert gå och vara orolig för honom hela dagen, så alla kommer tro att jag är värsta deprimerade människan ju...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0