(21 augusti)

Gillar min skola rätt mycket nu faktiskt, tror att det kan bli tre väldigt bra år. De i min klass verkar väldigt snälla och glada, det var inte lika stelt idag. Har pratat med ett par stycken, undrar lite vilka man kommer bli bäst vän med? Förresten, är så stolt för jag kan namnet på alla 21 stycken i min klass nu :D
Imorgon ska alla ettor på speed-dating med tvåorna och treorna, lite pinsamt tror jag att det kommer bli. men självklart lite roligt också, tvåorna och treorna verkar rätt nyfikna på oss för de tittar jättemycket på oss :/ Gillar inte att bli utittad.
Kanska ska haffe någon tvåa/trea !? Haha! Näää ;)
 
Ärligt talat så hinner jag inte med så mycket på dagarna längre, idag var jag med Erica efter skolan. Vi bara måste fortsätta hålla kontakten nu när vi inte går i samma skola! Men alltså när jag kommer hem så hinner jag inte slappa så mycket, måste stressa. Duscha, bestämma kläder för morgondagen, blogga, ta ut hamstrar, ge hamstermat och hålla på med alla hamsterungar så att de blir tama.
 
Försöker komma i säng till 21-22 tiden, blir annars så trött på morgonen. Måste ju gå upp en timme tidigare nu, för det tar ju en massa tid att åka till gymnasiet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Tja !
Åh vilka underbart söta hamsterungar !!
Är det dvärghamstrar eller ? (:
Dessutom har du en jätte fin blogg .
Allt bra med dej ?
Kramizar Zuzanna ! (:

2012-08-22 @ 16:27:18
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0