(22 augusti)

Idag hade jag en mattediagnos,gick väl helt okej. En del tal var busenkla medans vissa hade man glömt bort hur man räknar ut dem, som t.ex. skala. Inte så mycket att göra åt det, då vet man ju bara vad man måste plugga lite extra på :)
Sen hade vi speed-dating, eller det hette nog speed-meeting? Med tvåorna och treorna. Det var rätt kul, men jag fryser ganska mycket i skolan så jag hade typ iskalla händer, vet inte varför jag fryser. Alla andra svettades typ ihjäl :P Kanske ska skaffa vantar?
Jag fick reda på en del från eleverna på speed-meetinget. Många elever sa att de älskade att gå i Vittra, och att det var jätteskönt att jobba i case. Sen sa dem att det inte var så jobbigt att jobba till klockan fyra, för de fick knappt några läxor. De flesta verkar snälla på skolan, men tydligen så vill några tvåor/treor nolla oss snart...
Känns  tryggt och bra i skolan i alla fall. Tycker mycket om min klass också, de är väldigt glada och sociala. Är väl lite kompis med några stycken nu, väldigt glada tjejer :)
Men jag är ju också rätt glad av mig :D
Juste, jag ska rida idag... Förhoppningsvis har jag Chiko denna vecka med :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova - Ponnysmurfarnas ♥

Jag går också på en vittra skola! Dock inte i gymnasiet, utan i högstadiet. Men det är en bra skola och att jobba case är inte så dumt, och att inte få några läxor skadar ju inte heller haha! ;) Men du kommer säkert trivas sjukt bra, vittra äger.

2012-08-24 @ 09:49:25
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0