(22 augusti)

När jag gick i grundskolan gick jag alltid upp 1,5 innan jag började, för jag skulle välja kläder på morgonen och sminka mig. Insåg nu att jag bara behöver gå upp en timme innan, skippar ju det mesta sminket förutom lite svagt med ögonbrynspenna och concealer. Jag känner mig typ ärligare när jag inte har mascara, det känns mer naturligt och mer som jag då. Det är fler i min klass som inte har mascara, så jag är inte forever alone, vilket är bra! ;) Jag har märkt att jag kan lägga märke till väldigt mycket smådetaljer, som att de flesta tjejer har svarta jeans första dagen på gymnasiet för att det är neutralt och vanligt, inget som sticker u, passar till de flesta tröjor.
Känns som jag förändrats en del utseendemässigt ändå sen grundskolan, får nog skaffa före och efterbilder. Men nu måste jag gå, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0