(23 augusti)

Jag ligger nu här i sängen med min bästa vän, och några till kära vänner. Min bästis är ju lille Helosan, leker lite fjortis här i sängen med massor av helosan på läpparna :P
Sen så är också några andra kära vänner med mig, de heter öronproppar, vattenflaska och nässpray :)
Viktigaste sakerna man behöver för att kunna sova, och självklart min underbara sääääng! Ska föresten troligen köpa en till säng, så jag får en dubbelsäng.
 
Nu sover jag faktiskt med fläta, och löshår har inte använt löshåret något på gymnasiet. men jag har så tunt hår när jag har fläta så jag måste ha löshår, det syns heller inte att jag har löshår om jag har fläta vilet är superduperbra!
Nu ska Lisan sova, imorgon så ska vi vara utomhus och göra något ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0