(23 augusti)

Skrev inte om hur det gick att rida Chiko igår, för det hade nog blivit världens deppinlägg. Gick ju verkligen helt sämst! Vi red i ridhuset. Han var jättestel och stenhård i munnen, han var bara helt omöjlig att rida. Blev  på dåligt humör och det kändes som om jag hade världens press på mig att rida i min grupp, det känns som alla är så mycket bättre än mig. Gillar inte att rida Chiko i dressyr, inte ens förra terminen när han var lite fin i dressyren för då red ju Mikaela till honom några gånger i veckan. Förstår ju att han var extrasvår igår, första gången han gick ett dressyrpass på några månader. Men jag tycker inte om dressyr, jag tycker inte om att rida i min grupp och jag blev arg och ledsen och det sket sig bara. Efter ridningen var jag på så dåligt humör att jag gick hem 3,2 i spöregnet. Ska byta grupp i alla fall, jag klarar inte av press, då blir jag osäker och känner mig dålig och kan inte rida.
Sådär såg det säkert ut hela lektionen kan inte rida så stressade hästar som Chiko i dressyr, de stressar bara upp mig och så blir allt pannkaka!
Byter troligen till 17:10 på onsdagar, fanns inte plats på fredagar som jag ville byta till. Rider väl i 17:10 tills jag får plats på fredagar, vill inte rida på onsdagar.
 
Haha, det blev ett deppinlägg ändå, får väl muntra upp er med en mörk halloween bild ;)
Isbjörnshamstern Tom, eller jag kanske ska kalla honom för Ishamstern bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0