(24 augusti)

I somras hade jag rätt lite bloggläsare, för folk läser inte bloggar då. Jag sa att jag troligen kommer få rätt mycket fler läsare efter sommaren, och det har jag verkligen fått sen skolan börjat. Bloggstatistiken har blivit dubbelt så bra sen i somras, idag har jag hittils fått rekord på unika besökare.
 
Kan för de nya bloggläsarna berätta lite om mig.
Jag heter Alicia och jag är 16 år. Jag rider en del, så en liten del av bloggen handlar om ridning. Jag går på gymnasiet Vittra, i en naturklass.
En viktig del av mig är att jag älskar djur, särsilt hamstrar. Jag har 10 hamstrar, har fött upp lite kullar. Jag har flest ryska vintervita dvärghamstrar, just nu en kull.
 
Förut så gillade jag att fota mycket natur, och andra saker med. men det blir inte så mycket sånt längre, har inte en systemkamera längre.
 
Alla dessa foton är fotade av mig, copyright på alla.
 
Nej, nu blev jag hungrig. Så jag ska gå och äta lite, så hejhej :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: :D

Hej Alicia! Jag har läst din blogg nu i c.a ett halvår och jag tkr att den e suuuperbra! Jag läser varje dag :D Ville bara säga det :D

2012-08-24 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0