(24 augusti)

Har ni någon gång ätit mat och det liksom bara känns som om tuggorna växer i munnen, man är inte hungrig och man vill bara spotta ut? Så känns det för mig varje frukost, hatar frukost! Äter för att jag måste.

Inget på bilden vill jag äta, inte nu. Har dålig morgonaptit helt enkelt :)

Nu på morgonen så ska vi ha en svenska diagnos, en läsförståelse. Känns bra, svenska är ett ämne som jag känner mig rätt haj på, haha cooling som säger haj ;)

Vihajen är seriöst ett av de coolaste djuren som finns, enligt mig. Läskiga, men det är faktiskt inte alls den haj som dödar mest människor per år, utan det är tjurhajen. Inget man kan tro faktiskt..

Vithajen är faktiskt en haj som mycket sällan attackerar människor, tigerhajen gör det mer. Tror att de flesta trott att vithajen är den farligaste bara för att den är störst, men så  är inte fallet faktiskt.

Ja, nu fick ni en liten biologilektion här på bloggen, nu kom jag att tänka på igår när vi skulle diskutera om globalisering är bra eller dåligt och varför. Diskussionen blev  väldigt lång och till slut kom vi in på genetik och genteknik, haha man börjar faktiskt känna sig som en pluggnörd i en naturklass xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0