(25 augusti)

Såg nyss på Skavlan, de intervjuade Justin Bieber, och min lillasyster är ett biber fan så det fanns inget alternativ än Justin bieber på tv i denna familjesoffa.
Jag tycker att Justin verkar vara en rolig och snäll kille, håller med om att han ser bra ut. Han har väl gjort ett par okej låtar också. Om han gick i min skola och inte var känd, då jävlar hade jag haffat! Haha, nä är lite för blyg för sånt. Men jag hade ju inte tackat nej till honom ;)
Förstår inte hur folk kan säga att de hatar honom, kan flrstå att folk inte gillar honom men vad har de för anledning att säga att de hatar honom? Inte direkt så att han mördat, eller misshandlat någon, eller jo han har ju faktiskt slagit till en paparazzi. En del säger att de hatar honom och att det skulle bli glada om han dog, jag förstår inte hur man kan säga sånt, tror inte man menar det i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0