(25 augusti)

Ledde Hamilton idag istället för att skritta fram honom, alltid bra med lite motion. Hittade då sånna här vita bollar som ploppar när man går på dem, älskade sånna som liten!
Plopp, plopp :P
Hamilton tyckte att det var tråkigt att ledas, han ville hem och äta mat.
Fast sen drog han iväg till gräset...
 
Jag red dressyr i ridhuset, det gick ganska bra. Han var mjuk och fin, men jag tycker att dressyr är rätt så tråkigt ändå :P Både han och jag blev supersvettiga efter!
Långhals
Duschade av honom lite grann där sadeln varit.
Smörjde hans träns, som jag alltid gör efter att jag ridit.
 
Idag fixade jag en del med honom efter, ryktade en del även fast han var lite blöt efter duschen. Sen förstör han allt mitt slit genom att rulla sig i torven...
Torvhäst, så jag fick rykta igen...
 
När jag skulle hem så skulle jag bara hämta Zingo på kontoret, men det var låst. De hade låst stallet förutom privatstallet. Alla hade åkt utom en ridlärare och hennes nyckel fungerade inte till kontorets dörr, så Zingo var inlåst på kontoret rätt länge. Hon fick panik och skällde oavbrutet i en halvtimme. Sen åkte mamma ner med sin nyckel och hon kom ut från fängelset :)
Haha, se där står Zingo i mitten och skäller som en galning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0