(25 augusti)

Tänkte idag på om jag saknar min förra skola, min grundskola. Jag gör verkligen inte det, har gått där i 10 år och det var några år för mycket tror jag. Om det är något jag saknar så är det såklart vännerna från skolan.
Haha, vi försökte klä ut Erica till Martin Luther King :P
Fast Erica ska jag hålla kontakten med, har planerat att vara vän med henne i hela livet. Jag vill att vi ska sitta där som 40-åringar och prata strunt med varandra och skratta åt gamla minnen. Jag vill inte tappa kontakten med henne och sen om 20 år ta en fika med henne och det är pinsam tystnad för att vi inte känner varandra då.
Men jag tror nog att vi kan hålla kontakten, vi pratar i telefon ungefär varje dag, chattar med varandra och så var vi med varandra i tisdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0