(28 augusti)

Fan vad jobbigt det är att sluta klockan fyra, jag kommer liksom hem vid halvs sex... Är helt slut då, så orkar ju inte göra något. Slutar i alla fall vid lunch på onsdagar och 15 på onsdagar ;) Måste börja ta med ett äpple till skolan, vid 14-tiden börjar jag gäspa och typ somnar nästan..
Det där skulle pigga upp mig :D
 
Har funderat på att flytta min blogg, eller byta namn och sen sätta lösenord på den här bloggen. Jag gillar inte mitt bloggnamn, sen har jag väl lite väl privata texter lite här och där, så jag får ta och fixa det. Måste först komma på ett namn, sen en fin design och header. Vill ju inte ha en header gjorde i paint som min första var ;)
 

Kommentarer
Postat av: nelly <<2333

men vi som vill fortsätta följa din blogg då? :///

2012-08-28 @ 09:37:33
Postat av: paulina

byt inte!

2012-08-28 @ 15:50:38
URL: http://happypau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0