(29 AUGUSTI)

Jag ska nog byta blogg, men såklart kommer jag inte sätta lösenord på den här bloggen fören typ en månad efter. Mitt sista inlägg på den här bloggen skulle då vara att jag länkar stort till min nya blogg. Får se hur jag gör...
 

Idag fick jag sovmorgon, så det blir bara 1 lektion i skolan idag. Vi slutar ju alltid vid lunch på onsdagar, yeeah 8) Nu har jag bytt ridgrupp så jag rider 17:10 på onsdagar, det är mer en tillfällig grupp tills det finns plats i gruppen på fredagar som jag vill gå i.
Vet i vad? Sånt här tepulver som det står chailatte på, det är inte gott här hemma. Det smakar te, inte chailatte, bara te! Man kanske ska ställa sig och vispa all mjölk innan? Men är det verkligen värt lite chailatte ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0