(31 augusti)

En sak som är jättekonstig, det är att jag har ganska bra kondition. Jag joggar aldrig, jag rider bara 2 gånger i veckan. Ändå så har jag bättre kondition än rätt många tjejer min ålder som idrottar och joggar varje vecka. Jag kan jogga 4 km under 20 minuter, ingen aning om varför. Tänk om jag skulle ha idrottat, jag hade kanske kunnat bli värsta idrottstjärnan? ;) Om ni tror att jag får kondition från min lilal ridning, så tror jag inte det. Vet folk som har egna hästar som inte har så bra kondition
Det här är mina teorier:
 
1. Jag har bra gener, min mamma och pappa var duktiga på idrott som unga. Min pappa joggar varje vecka, han har sprungit halvmaran några gånger på 2 mil. (det är troligaste alternativet)
2. Jag är duktig på att peppa mig själv och har mycket vinnarskalle i mig? Vill ogärna ge upp. (tror mer på dt första alternativet)
Jag är dock riktigt dålig på lagsporter, får så himla dåligt självförtroende då. När jag vet att jag kan göra andra människor besvikna och förstöra allt genom att tappa en boll, då blir jag typ automatiskt dålig. Finns inget som trycker ner mitt självförtroende så mycket som när jag spelar vollyboll, är så himla dålig på det... Medans jag är bra på t.ex. bip-testet, fysträning osv. Då är jag ensam och kan inte göra någon besviken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0