(31 augusti)

Har på sistone märkt att jag är en väldigt avundsjuk människa, haha ingen bra egenskap ;) Jag blir typ svartsjuk/avundsjuk när jag ser folk göra i ordning Spot bara, har ju ingen anledning till det. Men jag vill själv äga Spot, jag vill att han ska vara min och ingen annans. Min lill gubbe, ingen annans vill jag att han ska vara :)
Kan ibland även bli lite avundsjuk på folk som får rida hästar som jag vill rida, fast inte så mycket. Mest när jag ser bilder på facebook, då känner jag att jag också skulle viljat rida den hästen och få bilder på det.
 
Jag är också en sån person som antingen satsar allt, eller typ inget. Och om jag satsar allt, då blir jag väldigt sur om jag förlorar. Jag kan inte göra något mellanting, som ett ex. I torsdags på idrotten skulle vi köra amöba kull, det skulle vara ensam kvar och den skulle vara vinnare av två klasser. Jag hade tänkt att kanske bli tagen i mitten för att inte dra åt mig uppmärksamhet (gillar inte uppmärksamhet), men jag kunde inte bli tagen med flit jag var tvungen att kämpa, vinnarskallen tog över. Slutade faktiskt med att jag vann :D Jag blir jätteavundsjuk på de/den som vinner.. hehe, det kanske är bra att ha kämpavilja men kanske inte så mycket att man blir sur om man förlorar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0