(31 augusti)

Slutade vid lunch idag, för vi skulle leka med tvåorna men det regnade så vi kunde inte det. Men jag stannade kvar i skolan några timmar ändå med Astrid och Antonia, vi satt i ett grupprum och pratade. Det var mysigt, min skola är  väldigt mysig och fin :) Bara se:

Ett av sällskapsrummen, et här rummet heter Stockholm.
Ett av grupprummen är till höger, sen är det labbet till vänster.
Mitt klassrum.
Vi har ju inte skåp, utan vi har sånna där svarta lådor där vi sitter. Så mycket skönare än skåp! Man behöver inte gå en mil för att man glömt ett papper, utan man behöver bara böja sig ner ;)
En korridor med klassrum
Jag :D

Jag ser fram emot nästa vecka när vi ska till barnens ö och sova över alla ettor, och sen "nollningen" på torsdag och grillfest på kvällen. Blir nog kul :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0