(6 augusti)

Fick en kommentar för någon vecka sedan, hon undrade om jag fortfarande har Tom coh Eternity kvar. Självklart har jag dem kvar, mina guldisar :) Dem har bara blivit pensionärer nu, lite gamla börjar dem bli. Tom är 1 år och 8 månader och Eternity 1 år och 3 månader, hamstrar blir ju 1-3 år gamla, men jag är säker på att båda två kommer leva ett tag till :)
Tog lite web-cam bilder på Tom och mig nyss, charmiga bilder :P
Söta Tommie
Ansiktslös,  har istället en hamster
Tom är ju så charmigt söt :)
Nämen tjena!
Lilla isbjörnen som jag kallar honom
Puss :)
 
Tom är allas favorithamster här i huset, särsilt nu när han börjar bli lite gammal och inte har lika mycket ADHD längre, hehe han kallades öfr ADHD Tom förut. Men jag själv tycker mer om Eternity, min björn :)
 
Hon var så söt som liten, hade så himla brett huvut :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0