(6 augusti)

Gu vad skönt det var att komma hem, hem till mitt barndomshem, haha Tyresö ridskola är lite som ett barndomshem för mig. Har ju i princip växt upp där, mamma har jobbat där i hela mitt liv. Man känner sig hemma där, känner igen allt och allt har man saknat, till och med att sitta på bocken i sadelkammaren :P
Red ju hem Chiko från betet idag, och han var supersnäll verkligen, inte alls som jag trodde att han skulle vara. Förra året blev han helt tokig ju och stegrade hela tiden. Men i år var han så snäll så, självklart var han nervös och kunde inte riktigt slappna av hela tiden, men han var snäll :) 
Var också kul att träffa Sofia igen efter en hel sommar :)
För två år sen var vi fett mycket i stallet, flera dagar i veckan. Det var roligt, saknar det  lite :(
 
Har kämpat lite i stallet idag också, och för det så förtjänar man ju lite donken iaf. Åt  för första gången i mitt liv en meny på donken som inte är en barnmeny, åt en Mcfeast :O
Ångrar det lite, det är ju alldeles för mycket att äta en hel meny. Håller mig kvar vid min chicken junior och chicken naggets 6-pack tror jag :D
Här är en bild på dvärghamstrarnas ungar:
Hehe, dålig bild jag vet, men man ska inte fota ungar under 2 veckor ålder. Fotade mest deras bo, för dem har flyttat ungarna till det där hörnet. Men nu har dem flyttat tillbaka dem till under en gosedjursapa i buren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0