(7 augusti)

Har varit i stallet idag, och idag så badade vi hästar, ryckte manar, klippte nackstycken, svansar, hovskägg, öron m.m Jag badade såklart Spot, och han var kinkig som vanligt i vattenspiltan. Han tryckte upp mig mot väggen och tryckte sig mot väggarna så hårt att han fick en massa färg på rumpan som ramlade av när han tryckte sig så hårt mot väggarna :P
Förra året
 
Rycka hans man gick ju inte heller som vanligt, han stegrar ju bara och håller på att döda en Hans man har inte blivit ryckt på 2 år nu! Men vi lyckades klippa hans toppar, för hans man var så sliten där nere. Jättelite klippte vi, så det ser bra ut :)
Han blir lite rosa när man badar honom,  titta på hans virvel :)
 
Har också ryckt Daisys man, Olivs och Killens, och fixat Caffe.
Imorgon så ska vi skritta hästarna, troligen så skulle ponnyerna också ridas även fast de inte fått skor än för dem skulle skrittas på ängen. Hoppas, hoppas på Chiko då :D
 
Just nu bakar jag kanelbullar för jag har varit så sugen på bullar både igår och idag, bullar och saft hör till ridning, det är ridningens nationalrätt tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0