(7 augusti)

Kan visa lite bilder ifrån SM dagarna
Rätt bra bild för att vara en mobilbild :)
Vårt rum
'
Korridoren
Köket
Funktionärströjan
Sköna skor var ett måste, gick ju i dem över 12 timmar iom dagen där.
Stökigt hör till!
Allt jag behöver för att kunna sova, kan inte sova utan dessa saker. Helosan är jag beroende av på mina läppar, måste ha! Öronproppar, också ett jättemåste för jag är jätteljudkänslig. Vatten är superviktigt också.
Väldigt lång funktionärtröja, har faktiskt shorts på mig där :P
 
Nu ska jag till stallet, tog sovmorgon idag för  jag behövde verkligen det efter SM dagarna som tagit musten ur mig typ. Men resten av dessa dagar så är jag i stallet åtta, bara idag som jag kommer 12 :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0