(8 augusti)

Idag fick jag skritta Gabón, han är en stor häst som är väldigt social. Tyckte om att skritta honom, han var väldigt pigg och lite bebisaktig, men jag tror han är ganska ung, under 10 år i alla fall. Skulle gärna vilja testa att rida ett riktigt dressyrpass på honom, jag tror han kan vara rolig att rida.
Idag så skrittades inte Chiko, om han ska skrittas imorrn vill jag nog hellre skritta honom. Är mer en ponnyryttare tror jag, och dessutom är jag verkligen inte en av dem längsta i stallet som är där nu även fast jag är en av dem äldsta. Är 162 cm, det fungerar bra på d-ponny.
 
Sen så har Sofia och jag badat häöstar, ryktat hästar och sånt dära, inte så mycket att skriva om :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Hejj hejj på dej, vilken fin blogg! Vart kommer dina sötaste hundar ifrån? :D
Ras, uppfödare, varför just de namn som de har o så! Jag är hundfanatiker och skulle gärna vilja veta :D

2012-08-08 @ 22:32:46
Postat av: Caroline

Chiko skrittades på eftermiddag vid halv 5 tiden idag (:

2012-08-08 @ 23:09:30
URL: http://Carolineonansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0