(8 augusti)

Hade väldigt ont i magen, så jag tog faktiskt en tramadol hexal tablett, lite för att det är en kul känsla. Fick dessa starka tabletter när jag hade bältros, det är nästan lika starkt som morfin. Man blir heeelsnurrig av dem, och så himla lugn. När jag tittar på tv så typ bryr jag mig inte när det blir reklam, jag bara tittar vidare för inget känns viktigt. Man bara ligger där i myskläderna och ler, heheh...
Heldrogad just nu, hahah kanske inte ska blogga då.
Hade faktiskt jätteont i magen, och dessa tabletter hjälper mycket. Har inte tagit någon på väldiugt länge, jag är inte beroende eller nått ¨sånt. Lite svårt att bli eftersom de är receptbelagda. Nä nu ska jag le vidare framför tvn, bye, hohoho... :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0