(9 augusti)

Skrittade Gabón imorse, då gick hans tyglar upp under själva ridturen så jag fick sitta av, och självklart så ska han kliva på min fot då så jag har värsta blåmärket på foten nu :( Sen senare på dagen red jag Chiko, han var ängel snäll idag med :)
Det var roligt för idag så gick alla barn och gjorde lite lekar i ridhuset, hade limbo, höjdhoppning osv. Jag vann höjdhoppningen på 1,15 m, lite besviken då jag 1 gång hoppat 1,20.
Sen åt min familj på en asiatisk buffé, shit vad mycket gott!
 
När jag kom hem så gick jag till dvärghamstrarna och nu har Hoppetoss unge öppnat ögonen, hon har fått namnet Lillefjant. Namnet kom från ingenstans, utan att tänka på det så kallad ejag henne bara för Lillefjant, och då kan man ju inte ändra sen ;)
Hopeptoss, Fideli och Lillefjant, passar perfekt ihop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0