(9 augusti)

Vart så himla sur och ledsen igår när mamma sa att dem skrittat en gång till igår, och Chiko har skrittats.. Vart ju inte bättre av att jag typ var hög på värktabletter, blir lite instabil då så jag typ grät? Haha, fattar inte varför egentligen för sån stor big deal är det ju inte nu när jag är vanlig igen. Nejnej, ska inte äta Tramadol hexal igen.. Blir för snurrig och konstig av dem. men vart faktiskt väldigt ledsen av att missa att skritta Chiko, det var ju vad jag ville göra igår. Jag cyklade hem enbart för att ta ut djuren i sina hagar, och såbörja det spöregna när jag kom hem så jag inte kunde, åkte hem i onödan....
Hoppas jag får skritta honom idag, bästa uterittshästen är han :) Men jag måste hem tidigare idag med för vi ska på restaurang idag, mongolisk barbeque!!!!! :D Så jävla gott!
Muuuums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0