15 december

Hamilton gjorde något väldigt överaskat men dumt idag. När jag mockade i hans box och han åt hö så blev han typ sur eller något utan anledning och bara sparkade mig fett hårt på låret! Blev så förbannadd att jag sparkade tillbaks hårt så han blev så rädd att han satte sig ner på rumpan. Rätt åt honom, han började..
Han gör alltid konstiga saker när jag mockar hos honom. en gång förut så la han sig nu ner och sparkade nästan ner mig.


Det gick bra att rida, hittade en hög och din form på honom idag och han var inte så seg :)

Sen när jag kom hem badade jag så att jag fick russinhänder :D


Medan jag badade var nutina ute i badrummet, hon hoppade in i en kartong och sen kom hon inte ut :p













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0