16 december

Jag vet ett sätt som man kollar vem som är inne på ens facebookprofil mest, det är en hackergrej som är rätt komplicerad och hemlig. Man blev förvånad över en del personer, men sen kom jag på att alla är lite stalkers. Det är fett enkelt att stalka någon över internet/facebook. Men jag tycker inte det är att vara en stalker direkt, är man en stalker så följer man ju efter någon vart den än går. Kollar med kikare in i deras fönster och grejer. För annars skulle ju alla vara stalkers. Såklart man går in på ens "crush" facebooksida mer än andras, men det gör en ju inte till en stalker. I sånna fall skulle jag vara en stalker. Men liksom, vem har inte varit inloggad på facebook bara för att den man gillar då är inloggad? Vem har inte gått in på en man gillars profilbild och kollat vilka som gillar den? Jag vet många som gjort så/gör så och enligt mig så är det bara normalt :) Det går att analysera så himla mycket på facebook och då använder man ju alla knep som går ;)
Det där är en del av hur man kollar ens facebookstalkers :P
 

Kommentarer
Postat av: paulina

men säg hela då ;)

2012-12-16 @ 14:16:31
URL: http://happypau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0